Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Kaip mus rasti?

LIETUVOS RESPUBLIKOS AMBASADA ISPANIJOS KARALYSTĖJE, ARGENTINOS RESPUBLIKAI, ANDOROS KUNIGAIKŠTYSTEI, NUOLATINĖ ATSTOVYBĖ PRIE PASAULIO TURIZMO ORGANIZACIJOS

Adresas: Pisuerga 5, 28002 Madrid, SPAIN

plačiau »

Tel. +34 91 702 21 16; +34 91 31 020 75;
Faksas +34 91 31 040 18, +34 91 56 479 92
El. paštas

Lietuvos Respublikos ambasada Ispanijos Karalystėje skelbia konkursą ambasados raštvedžio (-ės) pareigybei, tvarkyti ambasados finansus ir vykdyti kai kurias administracines funkcijas, užimti

Sukurta 2015.06.18 / Atnaujinta 2015.06.18 11:45

Lietuvos Respublikos ambasada Ispanijos Karalystėje  skelbia konkursą   ambasados raštvedžio  (-ės) pareigybei, tvarkyti ambasados finansus ir vykdyti kai kurias administracines funkcijas, užimti.

Atrinktam kandidatui bus mokamas nustatyto dydžio mėnesinis darbo užmokestis. Planuojama sudaryti terminuotą darbo sutartį nuo 2015 m. spalio   1 d.

Reikalavimai:

1. Turėti  universitetinį arba aukštąjį ekonominį išsilavinimą;

2. Gebėti vykdyti funkcijas  lietuvių ir ispanų kalbomis, anglų kalbos mokėjimas būtų privalumas.

3. Mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu), gebėti naudoti ambasadoje veikiančias kompiuterines informacines sistemas priskirtoms funkcijoms atlikti;

4. Sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles;

5.Būti susipažinus su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos diplomatinių atstovybių ir konsulinių įstaigų  finansinę veiklą;

6. Atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „konfidencialiai“;

7. Finansų tvarkymo darbo patirtis – privalumas.

Pagrindinės funkcijos:

1. Ambasados metinių pajamų-išlaidų sąmatų projektų, mėnesinių ir metinių ambasados finansinių  ataskaitų  sudarymas ir jų pateikimas nustatyta tvarka ir terminais;

2. Atsiskaitymų su Ispanijos Karalystės bankais derinimas;

3. Ambasados lėšų buhalterinės apskaitos vedimas, reprezentacijai,  ryšiams, transportui, draudimui ir kt. specifiniams poreikiams skirtų lėšų naudojimo  kontrolė;

4. Medžiagų, ilgalaikio ir kito turto apskaitymas;

5. Kasos operacijų apskaitymas;

6. Ambasados PVM dokumentų paruošimas ir PVM grąžinimo derinimas su Ispanijos Karalystės institucijomis;

7. Prekių bei paslaugų pirkimas pagal nustatytas procedūras ir reikalavimus;

8. Kitų pavedimų vykdymas ir atsiskaitymas už juos.

 

Kviečiame kandidatus, atitinkančius keliamus reikalavimus, iki 2015 m. liepos  10  d. 18:00 val. (Ispanijos laiku) atsiųsti savo gyvenimo aprašymą (CV) lietuvių kalba, motyvacinį laišką  ir asmens dokumento kopiją elektroninio pašto adresu: [email protected]  arba adresu: Embajada de la República de Lituania  C/Pisuerga 5, 28002 Madrid, España

Kandidatai gali būti kviečiami į ambasadą pokalbiui.  Tel. pasiteiravimui: + 34 91 70 22 116.

Naujienlaiškio prenumerata