*alt_site_homepage_image*
lt
es

Lietuvos pilietybė

Lietuvos pilietybė

DOKUMENTŲ PATEIKIMO TVARKA

Nuo 2021 m. lapkričio 15 d. visi prašymai dėl Lietuvos Respublikos pilietybės ir pranešimai apie kitos valstybės pilietybės įgijimą pateikiami tik per Lietuvos Respublikos Migracijos departamento prie LR vidaus reikalų ministerijos informacinę sistemą MIGRIS, esančią adresu www.migracija.lt (per visas naršykles, išskyrus Internet Explorer). Gavus Migracijos departamento pranešimą apie peržiūrėtus MIGRIS sistemoje pateiktus dokumentus, dokumentų originalus reikės pristatyti į Migracijos departamentą arba konsulinę įstaigą.

Vaikų, nesukakusių 18 m., ir asmenų, teismo pripažintų neveiksniais tam tikroje srityje, prašymus dėl Lietuvos Respublikos pilietybės pateikia jų atstovai.

1. MIGRIS sistemoje pildant prašymą dėl:

- Lietuvos Respublikos pilietybės atkūrimo,

- Lietuvos Respublikos pilietybės suteikimo supaprastinta tvarka,

- Lietuvos pilietybės grąžinimo (asmuo, kuris LIetuvos Respublikos pilietybę įgijo gimdamas arba kuriam Lietuvos Respublikos pilietybė buvo atkurta ar suteikta supaprastinta tvarka, ir kuris po to jos neteko),

- leidimo prisiekti Lietuvos Respublikai,

- teisės atkurti pilietybę pažymėjimo išdavimo ar pakeitimo,

- lietuvių kilmę patvirtinančio pažymėjimo išdavimo ar pakeitimo,

ir nurodžius, kad dokumentų originalus pateiksite pasirinktoje konsulinėje įstaigoje, Migracijos departamentas atliks išankstinį dokumentų vertinimą ir per MIGRIS išsiųs Jums pranešimą. Gavę tokį pranešimą, galėsite užsiregistruoti vizitui ambasadoje dėl dokumentų originalų pateikimo. Dokumentų originalus reikia pateikti per 4 mėnesius nuo Migracijos departamento pranešimo dienos.

2. MIGRIS sistemoje pildant prašymą dėl:

- vaiko, gimusio iki 2011-04-01, Lietuvos Respublikos pilietybės,

- pranešimą apie kitos valstybės pilietybės įgijimą,

- prašymą dėl Lietuvos Respublikos pilietybės atsisakymo,

Migracijos departamentas išankstinio dokumentų vertinimo nevykdys, todėl galėsite iš karto registruotis priėmimui ambasadoje dėl dokumentų originalų pateikimo. Dokumentų originalus reikia pateikti per 4 mėnesius nuo dokumentų įkėlimo į sistemą dienos.

BENDRI PILIETYBĖS KLAUSIMAI:

Pagrindinis teisės aktas, reglamentuojantis Lietuvos Respublikos pilietybės klausimus, yra Lietuvos Respublikos pilietybės įstatymas. Lietuvos Respublikos pilietis negali turėti kitos valstybės pilietybės, išskyrus įstatymu numatytas išimtis.

Lietuvos Respublikos pilietis, įgijęs Ispanijos Karalystės pilietybę, privalo apie tai pranešti Lietuvos Respublikos institucijoms.

Informaciją apie konsulinius mokesčius rasite čia.

Daugiau informacijos pilietybės klausimais galite rasti Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje