Padėkite mums tobulėti
Padėkite mums tobulėti
Kaip ir kur kreiptis
Į Lietuvos atstovybę/ konsulinę įstaigą galima kreiptis šiais būdais:
- Atstovybės/ konsulinės įstaigos kontaktų skiltyje nurodytu telefonu arba el. paštu
- Interneto svetainėje „E. Pilietis” (https://epilietis.lrv.lt/)
- Per E. pristatymo sistemą (ePristatymas.lt)
Prašymų ir skundų teikimas
Asmenų prašymai ir skundai nagrinėjami ir asmenys aptarnaujami vadovaujantis:
- Viešojo administravimo įstatymu
- Prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis
- Teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymu.
Prašymas ar skundas raštu turi būti valstybine lietuvių kalba arba teikiamas kartu su vertimu į valstybinę kalbą, įskaitomas ir pasirašytas. Prašyme ar skunde raštu turi būti nurodytas asmens vardas, pavardė (jei kreipiasi fizinis asmuo) ar įstaigos pavadinimas (jei kreipiamasi juridinio asmens vardu), adresas ar kiti kontaktiniai ryšio duomenys; nurodyta, kokiu būdu asmuo pageidauja gauti atsakymą.
Elektroninėmis ryšių priemonėmis teikiamas prašymas turi būti pasirašytos skaitmeninės kopijos formos arba pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu.